Hoeveel watt maximaal tegelijk vragen van alle groepen tegelijk?

Morgen tussen 13 en 15 KRIJG ik 9 cent per KwH als ik stroom gebruik vanwege m’n dynamische energiecontract. Toevallig ben ik thuis en ben van plan het maximale eruit te halen. Mijn vraag: hoeveel watt kan ik maximaal tegelijk trekken zonder dat er overbelasting ontstaat?

Picture for question
2 weken geleden
in: Energie
TurfGraver
2 weken geleden
Is het 3 fase of 1?
TurfGraver
2 weken geleden
Als het 3 fase is zou het 17250 watt (verdeeld over 3 fasen) maximaal zijn. Dat zou je iets van 3 euro opleveren. :/
Thecis
een week geleden
Juist gepland kan dit een goudmijn opleveren.
Protheseboy410
een week geleden
Het was voor mij de eerste keer, dus toch nog ietwat voorzichtig geweest maar heb die 2 uren 1,50 euro ‘verdiend’. Over de hele dag kwam ik uit op - 1,04 euro, op andere uren moest ik de elektra immers wel betalen). Grappig detail: ik kreeg van mijn elektra leverancier een appje: u heeft ongebruikelijk veel energie gebruikt.
Thecis
een week geleden
Je kan terug reageren met "Hartelijk dank, ik weet het".
Wel even checken in de voorwaarden of zij iets van misbruik o.i.d. gedefinieerd hebben.

Geef als eerste antwoord